Likwidujemy nadmiar papieru

Obsługa papierowej dokumentacji wymaga czasu i miejsca. Nawet firmy działające na niewielką skalę posługują się tysiącami dokumentów, które należy przechowywać. Po pewnym czasie papieru jest tak dużo, że jego przeszukiwanie i przechowywanie staje się kłopotem. Odciążamy klientów z nadmiaru tradycyjnych dokumentów i archiwizujemy je w profesjonalny sposób.

docflow_digital_archiwum-2
ico-services-1

archiwizacja

Wydajny biznes

Dzięki profesjonalnej archiwizacji dokumentów przedsiębiorcy nie muszą poświęcać czasu na zmaganie się ze rosnącymi stosami papieru. Mogą się skupić na biznesie, a w razie potrzeby zamówić niezbędne dokumenty w oryginale. Dostarczymy je do siedziby firmy, a gdy przestaną być potrzebne, ponownie umieścimy w archiwum.

Wirtualny porządek

Dokumentami, które trafią do naszego archiwum, można zarządzać w ramach „wirtualnej półki”. To narzędzie pozwalające na odnajdywanie dokumentów, wykrywanie braków oraz wskazywanie elementów, które powinny być zeskanowane lub dostarczone w oryginale. Wszystkie dokumenty trafiające do archiwum są rejestrowane i indeksowane, więc ich odnalezienie nie nastręcza trudności.

Porozmawiajmy o outsourcingu

pic1

Biuro Sprzedaży

Skontaktuj się
docflow_digital_archiwum-2
docflow_dla_leasingu
Case study

Działania dla klienta z branży leasingowej

Poznaj szczegóły

Na czym polega nasza praca?

  • Zabezpieczamy

    Przekazywane nam dokumenty są przechowywane w odpowiednio zabezpieczonym magazynie wysokiego składowania. Mamy nad nimi pełną kontrolę i jesteśmy w stanie dostarczyć wskazane elementy w ekspresowym czasie. Magazyn jest chroniony, monitorowany i posiada system dostępu. Papiery wartościowe oraz dokumentacja kadrowo – płacowa znajdują się w osobnych pomieszczeniach o odpowiedniej temperaturze i wilgotności, a dostęp do nich ma ograniczone grono pracowników.

  • Zarządzamy

    Zapewniamy obsługę kancelaryjną firm. Rejestrujemy i skanujemy całość korespondencji przychodzącej, a następnie przekazujemy ją do właściwych działów i osób. Ponadto obsługujemy wysyłki listów do wybranych grup odbiorców. W wyniku naszych działań obieg dokumentacji i korespondencji staje się szybszy i sprawniejszy. Przedsiębiorcy mogą reagować szybciej, a ich decyzje trafiają do właściwych osób bez zbędnej zwłoki.

  • Utylizujemy

    Niszczymy dokumenty, które spełniają ustalone przez klienta kryteria. Za każdym razem przed utylizacją prosimy o potwierdzeniem, a dokumenty specjalnej wartości niszczymy notarialnie. Ponadto jesteśmy w stanie zająć się poufnymi dokumentami biurowymi, które powinny podlegać bieżącej utylizacji. Dostarczamy do firmy zaplombowane pojemniki, do których pracownicy wrzucają przeznaczone do zniszczenia dokumenty.

  • Indeksujemy

    Archiwum, które nie jest odpowiednio uporządkowane, nigdy nie będzie spełniać swoich funkcji. Jednym z naszych zadań jest przypisywanie powierzanych nam dokumentów do odpowiednich kategorii. Analizujemy strukturę otrzymanej dokumentacji i decydujemy, ile kategorii należy stworzyć, aby obsługa archiwum w elektronicznej bazie była maksymalnie ułatwiona. W efekcie wyszukiwanie potrzebnych informacji odbywa się bez zbędnych komplikacji.

Zaufali nam:

  • idea-getin-leasing_sm
  • logo-altus_sm
  • logo-taxcare_sm
  • logo_hoist_sm

Ta strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na używanie plików cookie. Więcej informacji zamieszczono w naszej polityce prywatności.

zamknij