Pozyskujemy i udostępniamy dane

W ramach tego procesu rozpoznajemy dane z dokumentów oraz pismo ręczne. Ponadto dokonujemy walidacji danych. Warto pomyśleć o wdrożeniu tego rozwiązania, ponieważ efektywne wykorzystywanie danych daje wiele namacalnych korzyści oraz może przesądzić o sukcesie przedsiębiorstwa.

docflow_dane_zarzadzanie
ico-services-3

dane

Dostęp z dowolnego miejsca

Przeniesienie dokumentacji do sfery cyfrowej otwiera nowe możliwości przed każdą firmą. Dane stają się dostępne w ułamku sekundy z każdego miejsca na świecie. Umieszczamy je na zabezpieczonym portalu docFlow lub bezpośrednio w systemie klienta. Każde z tych rozwiązań jest bezpieczne i wygodne w użytkowaniu, a dokumenty są zawsze i wszędzie pod ręką.

Raportowanie i analiza danych

Dokumentacja w wersji cyfrowej umożliwia sprawniejszą analizę danych oraz automatyczne generowanie raportów. Na życzenie przygotowujemy zestawienia przydatne w konkretnych branżach lub sytuacjach. Warto zainwestować w te rozwiązania, aby mieć dostęp do aktualnej  wiedzy na temat najważniejszych danych, tendencji oraz działań wykonywanych na dokumentach.

Porozmawiajmy o outsourcingu

pic1

Biuro Sprzedaży

Skontaktuj się
docflow_dane_zarzadzanie
docflow windykacja
Case study

Pozyskiwanie danych na przykładzie działań dla firmy windykacyjnej

Poznaj szczegóły

Na czym polega nasza praca?

  • Pozyskujemy

    Informacje, z których nie można wygodnie korzystać, stają się niemal bezużyteczne. Dotarcie do nich jest czasochłonne i frustrujące, a nierzadko wręcz niemożliwe. Zajmujemy się pozyskiwaniem danych z dokumentów papierowych i taką ich organizacją w formie cyfrowej, aby były gotowe do użycia w każdej chwili. Po ustaleniu z klientem zakresu działań, przenosimy dane zawarte w dowolnej liczbie dokumentów papierowych do cyfrowych baz danych. Informacje zyskują nową jakość, a firma efektywne narzędzie do korzystania z posiadanej wiedzy.

  • Udostępniamy

    Pozyskane dane umieszczamy w portalu docFlow, czyli w bezpiecznym miejscu, do którego klient ma dostęp. Portal jest odpowiednio zabezpieczony przez specjalistów oraz maksymalnie funkcjonalny. Umożliwia między innymi: wyszukiwanie dokumentów, możliwość zamawiania oryginałów, zlecanie niszczenia wybranych pozycji oraz dostęp do raportów. Z takim narzędziem korzystanie z dowolnie dużej liczby danych jest proste i szybkie.

Zaufali nam:

  • idea-getin-leasing_sm
  • logo-altus_sm
  • logo-taxcare_sm
  • logo_hoist_sm

Ta strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na używanie plików cookie. Więcej informacji zamieszczono w naszej polityce prywatności.

zamknij