Ilustracja
  • Dla windykacji

    • przejęcie i transport dokumentacji
    • skanowanie i indeksacja
    • pozyskiwanie danych z dokumentów
    • udostępnianie pozyskanych danych

  • Dla kadr

    • digitalizacja
    • pozyskanie danych
    • elektroniczna teczka pracownika
    • aktualizacja i udostępnianie teczek na portalu

  • Dla księgowości

    • digitalizacja
    • pozyskanie danych
    • aktualizacja i udostępnianie faktur i dokumentów księgowych poprzez portal

  • Dla firm leasingowych

    obsługa:

    • kart pojazdu
    • weksli
    • mandatów
    • umów i dokumentacji leasingowej

Usprawniamy proces windykacji

Nasza praca zaczyna się już na etapie przejęcia dokumentacji od pierwotnego wierzyciela. Analizujemy znajdujące się w niej informacje, porządkujemy je i dbamy o to, by jak najszybciej trafiły do właściwych osób.

docflow windykacja

Dlaczego warto nam zaufać?

Analizujemy dokumentację portfela windykacyjnego, informujemy o zawartych w nim danych oraz identyfikujemy braki. Dzięki temu nasi klienci podczas działań windykacyjnych korzystają z uporządkowanych, zaktualizowanych baz danych.

Wsparcie procesu windykacji – korzyści:

  • Uporządkowana dokumentacja

    Organizujemy proces przejęcia dokumentów bezpośrednio od pierwotnego wierzyciela. Zajmujemy się ich odbiorem, transportem, weryfikacją, sortowaniem i rejestracją. Klient uzyskuje kompletną wiedzę na temat pozyskanej dokumentacji oraz użyteczne źródło informacji.

  • Funkcjonalna baza danych

    Dokumentacja papierowa jest bogatym źródłem danych, do których często trudno dotrzeć. Dlatego przypisujemy dokumenty do odpowiednich kategorii, a zeskanowane informacje umieszczamy w poręcznej cyfrowej bazie danych.

  • Sprawny obieg korespondencji

    Dbamy o to, aby ważne dla procesu windykacji dokumenty jak najszybciej trafiały do adresatów. Skanujemy korespondencję przychodzącą i dostarczamy ją do właściwych osób, dzięki czemu jej procesowanie przebiega sprawnie i bez zwłoki.

Więcej szczegółów

Usprawniamy obsługę teczek personalnych

Wiemy, jakim problemem dla działów personalnych może być obsługa obszernej dokumentacji pracowniczej. Oferujemy profesjonalne usługi jej organizacji, digitalizacji i zabezpieczania.

docflow_ksiegowosc_dokumenty

Dlaczego warto nam zaufać?

Zamieniamy tradycyjne dokumenty w elektroniczne eTeczki, które zawierają najważniejsze dane personalne i dokumenty tworzone na kolejnych etapach obecności pracownika w firmie. Jako zarejestrowany przechowawca akt osobowych i płacowych województwa dolnośląskiego, zapewniamy profesjonalną i bezpieczną obsługę danych.

eTeczka - korzyści:

  • Aktualna baza danych

    Na bieżąco pozyskujemy informacje z przychodzących do firmy dokumentów i aktualizujemy bazę danych, z której klient może w korzystać w każdym momencie. Nasz system automatycznie przypomina o terminach wynikających z dokumentów pracowniczych.

  • Nieograniczony dostęp do informacji

    Elektroniczne teczki kadrowe są dostępne na bezpiecznym portalu docFlow przez całą dobę, z dowolnego miejsca na świecie. Klient ma możliwość edycji danych, generowania raportów oraz zamawiania oryginałów dokumentów do firmy.

  • Bezpieczna dokumentacja

    Na każdym etapie współpracy dbamy o bezpieczeństwo dokumentów i danych. Dysponujemy zabezpieczonymi pojazdami, odpowiednio wyposażonymi magazynami i nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.

Więcej szczegółów

Usprawniamy zarządzanie dokumentami finansowymi

Przyjmujemy faktury i inne dokumenty finansowe, które następnie rejestrujemy, sortujemy i udostępniamy w portalu docFlow lub w systemie biura rachunkowego. Dzięki temu klient może wygodnie zarządzać swoimi dokumentami oraz mieć dostęp do pełnych informacji finansowych na bieżąco.

docflow_kadry_i_place

Dlaczego warto nam zaufać?

Mamy bogate doświadczenie w obsłudze biur rachunkowych i znamy się na profesjonalnym zarządzaniu dokumentami finansowymi. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym i wykwalifikowanej kadrze jesteśmy w stanie sprawnie przeprocesować dużą liczbę dokumentów w niewielkim czasie.

Obsługa faktur – korzyści:

  • Szybkie procesowanie faktur

    Procesujemy dokumenty finansowe, przestrzegając krótkich – wymaganych przepisami prawa – terminów. Rejestrujemy faktury, skanujemy je i pozyskujemy potrzebne dane. Klient może z nich korzystać za pomocą funkcjonalnego portalu docFlow.

  • Komfortowe zarządzanie informacjami

    Nasz system pozwala na wygodne zarządzanie danymi z każdego miejsca. Wyszukiwanie potrzebnych informacji i pobieranie ich w wersji elektronicznej jest intuicyjne. Można to zrobić za pośrednictwem portalu docFlow lub w zintegrowanym z naszymi bazami systemie klienta.

  • Łatwy dostęp do archiwum

    Dokumentacja finansowa jest gromadzona w osobnych teczkach, które składają się na historię księgową klienta. Wszystkie operacje wykonujemy zgodnie z regułami prowadzenia rachunkowości, więc informacje są właściwie zorganizowane i dostępne na życzenie klienta.

Więcej szczegółów

Usprawniamy zarządzanie dokumentami leasingowymi

Przyspieszamy procesy obsługi klientów firm leasingowych. Zajmujemy się przetwarzaniem i porządkowaniem wszystkich typów dokumentacji, które powstają podczas podpisywania umowy oraz w trakcie jej trwania.

docflow_dla_leasingu

Dlaczego warto nam zaufać?

Oferujemy kompleksową obsługę dokumentacji klienckiej dla firm leasingowych. Przejmujemy dokumenty i przechowujemy je w bezpiecznym miejscu, a następnie skanujemy i udostępniamy wskazanym podmiotom w formie cyfrowej. Nasze usługi obejmują także obsługę mandatów karnych leasingobiorców oraz notarialne niszczenie weksli.

Usługa dla leasingu - korzyści:

  • Bezpieczna dokumentacja

    Dokumentację tworzoną na etapie podpisywania umowy z klientem oraz podczas dalszej obsługi leasingu przechowujemy w odpowiednio wyposażonym i zabezpieczonym pomieszczeniu. Wszelkie papiery wartościowe znajdują się w specjalnym – zabezpieczonym przed dostępem z zewnątrz i wypadkami losowymi – miejscu.

  • Łatwy dostęp do dokumentów

    W razie potrzeby dokumenty zostaną dostarczone w trybie pilnym pod wskazany przez klienta adres. Zamówienie można złożyć w portalu docFlow, który ponadto umożliwia dostęp do elektronicznych wersji dokumentów oraz raportów dotyczących przechowywanych zasobów.

  • Profesjonalna utylizacja

    Brakujemy dokumenty, które nie muszą być dłużej przechowywane. Wskazujemy klientom, które z zasobów spełniają kryteria zniszczenia i po potwierdzeniu przystępujemy do procesu utylizacji. Weksle są niszczone zawsze w obecności notariusza.

Więcej szczegółów

Nowa usługa dla leasingu

Rozpoczęliśmy  współpracę z kolejną firmą leasingową, dla której przygotowaliśmy proces obsługi mandatów otrzymywanych do leasingowanych pojazdów. To zupełnie nowa oferta ułatwiająca zarządzanie i obsłużenie dokumentów przesyłanych przez instytucje z całej Europy. docFlow rejestruje korespondencję spływającą i przekazuje informację leasingobiorcy oraz odpowiedź do GITD lub właściwej instytucji zagranicą zarówno w formie papierowej jak elektronicznej. Otrzymana korespondencja jest archiwizowana i może być udostępniana w dowolnym momencie na życzenie klienta. Nasza praca odciąża firmę leasingową od bieżącej obsługi korespondencji i ułatwia zarządzanie dokumentacją oraz nadzór nad bazą kontaktów z klientami.

Porozmawiajmy o outsourcingu

pic1

Biuro Sprzedaży

Skontaktuj się

Zaufali nam:

  • idea-getin-leasing_sm
  • logo-altus_sm
  • logo-taxcare_sm
  • logo_hoist_sm

Ta strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na używanie plików cookie. Więcej informacji zamieszczono w naszej polityce prywatności.

zamknij